Tablets

El Kindle Fire és tot un èxit als Estats Units

L’Amazon Kindle Fire és el principal guanyador de les dades de vendes de tauletes tàctils als Estats Units. Aquestes xifres, de ComScore amb data de febrer, apunten que el 54,4% dels tablets amb Android que es venen allà són el Fire, superant amb solvència la família Galaxy Tab de Samsung, els Xoom de Motorola, o els Transformer d’ASUS. Aquestes dades són sense tenir en compte l’iPad d’Apple, evidentment.

Aquestes xifres són molt positives per Amazon, i podrien semblar-ho també per Android i per extensió a Google. Però no. La tauleta Kindle és un producte totalment tancat, que no podem ajuntar-lo amb altres tauletes (encara que quedi molt bé pel màrqueting) ja que són coses totalment diferents. El Fire està exclusivament preparat per consumir continguts Amazon. És per això que té aquest preu tan atractiu, 199 euros, pensant amb els ingressos relacionats amb la compra d’aquest dispositiu. Porta Android, sí, però una versió extremadament capada que s’aprofita del nom per apropar-nos a un món diferent. Amazon no només vol controlar els llibres, les pel·lícules, o la música, sinó també les aplicacions que ens baixem i que utilitzem. I no és que sigui res dolent, però s’ha de distingir perquè el públic, els consumidors, sàpiguen el que compren i el que deixen de comprar.

Tot i així, Amazon ja té la feina feta als Estats Units, haurem de veure quan estenen el mercat a altres continents. Una cosa queda clara, el Kindle Fire no és iPad killer sinó un Android killer.

Via | MuyComputer


Deixa un comentari